ECHIPA DE MANAGEMENT
Manager proiect – Daniel Condrea
- este responsabil de buna implementare a proiectului, cu respectarea constrângerilor de buget și timp;
- coordonează, monitorizează și evaluează implementarea proiectului;
- pregătește etapa post-implementare.
Responsabil financiar – Cristina-Laura Manole
- asigură evidența contabilă a proiectului;
- efectuează plățile și avizează încadrarea în bugetul proiectului a achizițiilor;
- supervizează financiar achizițiile publice.
Asistent manager – Doinel Asofiei
- coordonează secretariatul în cadrul biroului solicitantului;
- asigură aplicarea metodologiilor și procedurilor;
- asigură supervizarea organizării reuniunilor și evenimentelor din cadrul proiectului.
Responsabil tehnic – Cristian Raicu
- Verifică specificațiile de natură tehnică din: caietele de sarcini/specificațiile tehnice realizate de consultant, precum și din contractele de servicii, furnizare, actele adiționale etc.;
- Asigură documentele tehnice necesare pentru cererile de plată, verifică documentele cererilor de ambursare și orice alte documente/situații tehnice solicitate de finanțator și întocmite de consultant;
- Verifică documentele justificative aferente bunurilor și serviciilor contractate în cadrul proiectului.
Responsabil achiziții – Ramona-Luana Chirica
- Asigură respectarea procedurilor de atribuire stabilite prin legislația în vigoare;
- Asigură derularea procedurilor de achiziție publică, respectând legislația în vigoare (Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene);
- Întocmește dosarul achiziției publice.
Referent publicitate – Roxana Bianca Anița
- Este responsabil de creșterea vizibilității proiectului în mediul universitar;
-
Elaborează conținutul materialelor pentru campaniile publicitare de promovare a website-ului modernizat;
- Elaborează conținut pentu campaniile publicitare de promovare a proiectului în mediul online.
Coordonator activități partener – Bianca Barhan
- Monitorizează realizarea activităților de către partenerul de proiect, cu respectarea graficului de timp și atingerea tuturor rezultatelor asumate;
- Este responsabil de coordonarea organizarii programelor destinate dezvoltării de competențe/expertiză la locul de muncă.
Responsabil campanie publicitate și informare – Viviana Pintilei
- Este responsabil de organizarea campaniei de publicitate și informare;
- Se implică direct în toate activitățile privind publicitatea proiectului, în limitele de autoritate trasate de managerul de proiect;
- Se ocupă de organizarea și buna desfășurare a evenimentelor cu scop de diseminare a rezultatelor proiectului și a acțiunilor de vizibilitate a proiectelor la nivelul publicului larg.
ECHIPA DE IMPLEMENTARE
Responsabil organizare evenimente
- Este responsabil de organizarea programelor destinate dezvoltării de competențe/expertiză la locul de muncă: a workshopului cu tema „The Library of the Future/Biblioteca viitorului”, a Programului internațional de schimb de experiență „Librarian work challenges/Provocările activității de bibliotecar”, respectiv a celor două conferințe în cadrul BCU Iași.
Mediatori organizare conferințe - BCU
Sînziana Vlad
Andrei-Narcis Pricob
Diana Enciu
- Întocmesc listele cu invitați la conferințele BCU organizate la finalul proiectului, în scopul promovării obiectivului restaurat;
- Transmit invitațiile către participanți și consemnează confirmările de prezență;
- Coordonează voluntarii implicați în activitățile de promovare.
Responsabil organizare activități de valorificare – Cezara-Miruna Chirilă
- Este responsabil de organizarea activităților de revitalizare a monumentului istoric.